Forum www.larpdzicz.fora.pl Strona Główna www.larpdzicz.fora.pl
Forum poświęcone organizacji gry terenowej
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Kilka słów o alchemii

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.larpdzicz.fora.pl Strona Główna -> Mechanika
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Lis
Mistrz Gry



Dołączył: 22 Mar 2013
Posty: 57
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z Grodu Kraka

PostWysłany: Sob 16:36, 27 Lip 2013    Temat postu: Kilka słów o alchemii

Trochę informacji dla tych, którzy myśleli nad postacią alchemika, czy też wspomagającej się alchemią. W grze istnieje 16 podstawowych składników alchemicznych, każdy z przypisanym jednym z 4ech podstawowych efektów. Aby wykonać miksturę trzeba połączyć przynajmniej 2 składniki (aż do 4ech). Wszystkie składniki muszą być różne.

Gdy użyjesz składników o jednakowym przypisanym efekcie, mikstura będzie wyzwalać ten efekt.
Gdy użyjesz składników o dwóch różnych efektach, efekt mikstury będzie wyzwalać jeden z 6 efektów zaawansowanych.
Gdy użyjesz trzech składników, dwóch o takim samym efekcie i jednym innym mikstura będzie miała jeden efekt zaawansowany i jeden podstawowy.
W innym wypadku mikstury będą nie działać.

Wszystkie efekty, jakie można wyzwolić za pomocą mikstur to: trucizna, szał, paraliż, wzmocnienie, urok, antidotum, leczenie, wytrzymałość, serum prawdy, uśpienie.
Nie informujemy które efekty są podstawowe, a które zaawansowane, ale alchemicy dostaną podpowiedzi odnośnie działania składników. Lista składników z samym opisem wyglądu będzie udostępniona przed larpem.
Dodatkowo składniki będą przedstawione alchemikom na konwencie.

Składniki są przypisane również do konkretnego rodzaju alchemii (ziemi/życia). Alchemia ziemi nie posiada tak dużo składników jak życia, ale daje dodatkowo możliwość produkcji granatów-rzutek (udostępniane przez MG) z przedmiotów dla rzemieślnika z następującymi efektami:
zamęt, korozja, przebijająca rana.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.larpdzicz.fora.pl Strona Główna -> Mechanika Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin