Forum www.larpdzicz.fora.pl Strona Główna www.larpdzicz.fora.pl
Forum poświęcone organizacji gry terenowej
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Zgłaszanie postaci

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.larpdzicz.fora.pl Strona Główna -> Frakcje
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Lis
Mistrz Gry



Dołączył: 22 Mar 2013
Posty: 57
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z Grodu Kraka

PostWysłany: Pią 16:01, 29 Mar 2013    Temat postu: Zgłaszanie postaci

Aby zgłosić postać człowieka wyślij wiadomość do Głównego MG (Lis) z informacjami, które zostały podane poniżej (patrz: zgłaszanie postaci człowieka, zgłoś się do grupy eventowej, zgłaszanie postaci istoty magicznej, zgłoś się na przywódcę). Pamiętaj, że zgłoszenie postaci nie oznacza od razu jej zaakceptowania. Mistrzowie Gry mogą się z Wami kontaktować, aby ustalić zmiany szczegółów, które nie będą zupełnie pasowały do fabuły, lub wyjaśnić jakieś niepewności.
Zanim zgłosicie postać, zapoznajcie się z listą wakatów, zamieszczoną na forum. Ewentualnie można zgłaszać postaci poza ustalone wakaty, ale będą one przyjmowane dopiero, gdy wakaty będą w większości zapełnione i o ile Mistrzowie Gry stwierdzą, że dana postać będzie pasować do zaplanowanej rozgrywki.
Pamiętaj - zanim zdecydujesz się na grę określoną postacią zastanów się, czy będziesz w stanie przygotować potrzebny do jej odegrania strój i inne rekwizyty, np.: bezpieczną broń, pancerz, lub narzędzia.

Zgłaszanie postaci człowieka
Postać człowieka jest zalecana zwłaszcza (choć nie tylko) dla początkujących graczy - najłatwiej jest ją odegrać zachowując autentyczność przez całą grę. Relatywnie łatwo jest też o dobry strój dla człowieka.
Potrzebne informacje:
<Informacje o graczu>
> Twoje imię i nazwisko:
> Data urodzenia:
> Numer dowodu osobistego/ legitymacji szkolnej:
> Opiekun na czas larpa: (dotyczy osób niepełnoletnich):

<Informacje o postaci>
> Imię:
> Przynależność: (do której grupy należy)
> Wakat: (na który chcesz się zgłosić)
> Jaki strój i ekwipunek planujesz:
> Jakie umiejętności planujesz wybrać: (patrz niżej - wybór umiejętności)
> Czego przede wszystkim oczekujesz od larpa: (np.: walki na bezpieczną broń, podchodów, możliwości do fabularnego odgrywania postaci, uwikłania w politykę, wątków handlowych i ekonomicznych itp. podaj najlepiej do dwóch opcji, możesz wyszczególnić na co liczysz bardziej).
> Podaj do 4 ważnych faktów z życia twojej postaci: (Mogą one zostać przez nas uwzględnione przy przygotowywaniu dla Ciebie gry. Mogą one dotyczyć generalnie historii, postaci, jej ambicji, lęków, oraz stosunku do innych postaci itp.)

Zgłoś postać istoty magicznej
Postać istoty magicznej jest NIE ZALECANA dla świeżych graczy. Nawet biorąc pod uwagę, że dajemy graczom pewną dowolność w tworzeniu własnych ras, to jednak zawsze wymagany jest do tego dobry kostium. Byle czego nie przyjmiemy. Chcemy, aby istotę magii dało się z bliska (a nawet z daleka) bezbłędnie odróżnić od człowieka. Poza wyglądem będziesz musiał również zastanowić się nad sposobem zachowania danej istoty i konsekwentnie odgrywać go przez cały czas gry. Niemniej jednak graczy, którzy czują się na siłach podjąć tak ambitnej gry zachęcamy do kontaktu. Każdemu światu fantasy potrzeba w końcu trochę magii!
Potrzebne informacje:
<Informacje o graczu>
> Twoje imię i nazwisko:
> Data urodzenia:
> Numer dowodu osobistego/ legitymacji szkolnej:
> Opiekun na czas larpa: (dotyczy osób niepełnoletnich):
> Do kiedy możesz przedstawić zdjęcie w stroju:

<Informacje o rasie>
> Rodzaj: (Dziecię Dziczy, Czyhający w Cieniu, Szlachetny Ród, lub Szafarz Cnoty)
> Nazwa rasy: (jeśli jest to istota unikalna wpisać po prostu "unikalna". Jeśli jest to rasa, to inni gracze będą mogli w przyszłości również zgłaszać się do niej)
<poniższe pola nie są wymagane jeśli zgłaszasz się do istniejącej rasy>
> Wygląd i wymagania stroju: (ze szczegółami, jak powinien być wykonany)
> Opis fabularny: (szczegóły zachowania, ewentualnie kultury i zdolności rany)

<Informacje o postaci>
> Imię:
> Przynależność: (do której grupy należy)
> Wakat: (na który chcesz się zgłosić)
> Jaki strój i ekwipunek planujesz: (o ile planujesz coś poza strojem wymaganym do charakteryzacji na rasę)
> Jakie umiejętności planujesz wybrać: (patrz niżej - wybór umiejętności)
> Czego przede wszystkim oczekujesz od larpa: (np.: walki na bezpieczną broń, podchodów, możliwości do fabularnego odgrywania postaci, uwikłania w politykę, wątków handlowych i ekonomicznych itp. podaj najlepiej do dwóch opcji, możesz wyszczególnić na co liczysz bardziej).
> Podaj do 4 ważnych faktów z życia twojej postaci: (Mogą one zostać przez nas uwzględnione przy przygotowywaniu dla Ciebie gry. Mogą one dotyczyć generalnie historii, postaci, jej ambicji, lęków, oraz stosunku do innych postaci itp.)

Zgłoś się na przywódcę
Przywódca to zawsze ambitna rola, dlatego będziemy ją powierzać tylko doświadczonym i/lub zaufanym graczom. Przywódca dostaje rangę Przewodnika (patrz - system i zasady), co oznacza, że zastępuje częściowo Mistrza Gry. Przywódca może też bardziej szczegółowo określić wakaty wymienione w obrębie jego grupy, a także ustalić/skonkretyzować zasady ubioru/ uniformizacji grupy, a także ustalić jakieś jej zasady, szczegóły historii i wynikającą z niej kulturę. Informacje te należy przesłać razem z klasycznym zgłoszeniem postaci (jak dla człowieka, lub istoty magicznej).

Zgłoś się do grupy eventowej
Grupa eventowa to gracze, którzy pomagają organizatorom w dopięciu gry. Wcielają się oni w trakcie gry w różne postaci, według wskazówek Mistrzów Gry i wypełniają ich instrukcje. Ten sposób gry może nie pozwalać na zabawę w tak dobrym stopniu, jak postać zwykłego gracza, ale ponieważ gracz z grupy eventowej przyczynia się w ten sposób do organizacji gry, organizatorzy zapewniają mu za to większość potrzebnego ekwipunku i/lub obniżają wysokość jego składki na grę.

Potrzebne informacje:
<Informacje o graczu>
> Twoje imię i nazwisko:
> Data urodzenia:
> Numer dowodu osobistego/ legitymacji szkolnej:
> Opiekun na czas larpa: (dotyczy osób niepełnoletnich):
> Twoja postura: (żebyśmy wiedzieli w jaki ewentualnie strój Cię wpakować)
<Informacje o stylu gry>
> Czy preferujesz jakiś konkretny styl gry i/lub czy posiadasz jakieś szczególne umiejętności (np.: gra aktorska, umiejętność zachowania ciszy, umiejętność walki,)

Wybór umiejętności

Umiejętności mechaniczne i ich opis zawarty jest w opisie systemu gry. Poniżej wypisano ile umiejętności możesz wybrać jako członek określonej rasy:
> Człowiek Miasta: 1 dowolna + 1 z zestawu*: przebicie(wręcz), odporny, zamęt, zamożny, alchemia(ziemi), leczenie ran.
> Człowiek Dziczy: 1 dowolna + 1 z zestawu*: powalenie, wytrzymały, łowiectwo, majętny, kuśnierstwo, zbieractwo.
*) o ile twój strój jest w pełni klimatyczny i pasuje do twojego pochodzenia. Zwykle strój minimum to: lniane spodnie, lniana koszula, nie ewidentnie współczesne buty (wystarczą ze skóry, bez zbyt wielu ozdobników, lub np. ukryte pod skórzanymi nakładkami, lub owijkami), oraz 1 większy dodatek, np: kaptur, czapa, kamizelka, wierzchnia koszula/tunika, lub bardziej ozdobna pojedyncza.
> Dziecię Dziczy: 1 dowolna + 1 z zestawu "spryt", lub "żywotność" + 1 rasowa**
> Czyhający w Cieniu: 1 dowolna + 1 z zestawu "walka", lub zamęt, lub dziedzic (mroku) + 1 rasowa**
> Szlachetny Ród: 1 dowolna + 1 z zestawu: alchemia(dowolna), płatnerz, zbrojmistrz, zrozumienie mocy, silna wola, + 1 rasowa**
> Szafarz Cnoty: 1 dowolna + 1 z zestawu "mistyka", lub leczenie ran, lub felczer, + 1 rasowa**
**) unikalna umiejętność zależna od rasy, ustalana przez twórcę rasy i MG.

Achievement 'y!
Czyli za co możesz spodziewać się dodatkowych premii.

Porządny z ciebie człowiek!
Za: masz klimatyczny strój minimum jako człowiek (patrz - wybór umiejętności)
Nagroda: (wliczona w wybór umiejętności; tak tylko tutaj przypominamy) wybierasz sobie dodatkową umiejętność z zestawu dla twojej kultury (Ludzie Miast, lub Dziczy)

Pomocna Dłoń

Za: pomoc w przygotowaniu larpa.
Nagroda: dodatkowa umiejętność do wyboru, obniżona wysokość składki, za wkład w przygotowanie gry.

Estem harkorem!
Za: historia postaci stawia cię w wyjątkowo trudnej sytuacji
Nagroda: różna, zależnie od szczegółów.

Co moje to i wasze.
Za: oznaczyłeś część swojego ekwipunku jako publiczne przedmioty fabularne (tzn. że można je np. ukraść)
Nagroda: dodatkowe pieniądze larpowe na początku gry.

Szpaner
Za: twój strój ma sporo dodatkowych detali i ozdób - jakieś dwa widoczne dodatki poza strojem minimum (np.: porządny wisiorek, pierścień(e), ozdobna koszula, wierzchnia koszula/szata, płaszcz, ładne nakrycie głowy itp.)
Nagroda: początkowe pieniądze larpowe x 1,5, lub dodatkowe przedmioty o podobnej wartości.

Burżuj

Za: twój strój ma wiele dodatkowych detali i ozdób - jakieś cztery widoczne dodatki poza strojem minimum (np.: porządny wisiorek, pierścień(e), ozdobna koszula, wierzchnia koszula/szata, płaszcz, ładne nakrycie głowy itp.)
Nagroda: początkowe pieniądze larpowe x 2 lub dodatkowe przedmioty o podobnej wartości.

Profesjonalista
Za: jako rzemieślnik masz przygotowany własnoręcznie wystrój warsztatu.
Nagroda: dodatkowe materiały, lub umiejętność związana z twoim fabularnym zawodem.

Porządny z ciebie... humanoid?
Za: masz dobrze wykonany szczególnie wymagający strój istoty magicznej.
Nagroda: dodatkowa umiejętność - określona z ogólnej listy, albo unikalna dla rasy.

You're in the army now.
Za: jako członek armii/drużyny masz wymagane umundurowanie. Umundurowanie ustala przywódca w porozumieniu z MG. Nie musi być ono ustalone dla danej grupy, ale wtedy nie dostaje się tej premii.
Nagroda: dodatkowe przedmioty, lub umiejętności bojowe - ustalane w zależności od skomplikowani mundurów dla określonej formacji.

Epic!
Za: zaimponowałeś swoją grą MG.
Nagroda: poza tym, że pochwała MG to nagroda sama w sobie, na następnej grze (o ile się odbędzie :p) będziesz miał dodatkową nagrodę do ustalenia. Możesz się również spodziewać, że następnym razem będziemy przyjmować twoje zgłoszenia na szczególnie trudne postaci w pierwszej kolejności.

Naturalnie niebezpieczny

Za: jako istota magiczna masz bezpieczną replikę pazurów, lub innej naturalnej broni.
Nagroda: taki oręż zadaje zwykłe rany, nie ból. Można nim również używać specjalnych ataków, o ile MG na to zezwoli.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Lis dnia Pią 20:15, 26 Lip 2013, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.larpdzicz.fora.pl Strona Główna -> Frakcje Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin